sunnuntai 16. joulukuuta 2012

A Blog with Substance!

Jee sain JB:ltä tällaisen haasteen. Kiitos! :) Nämä ovat hauskoja, nämä tällaiset haastehommelit.

Tässä tulevat säännöt:

- Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
- Ilmoita heille tunnustuksesta
- Kerro kahdeksan asiaa itsestäsi

1.Tällä kertaa uskon ihan oikeasti, että voisin saada tämän pudotetun painon myös pidettyä poissa. En ole antamassa periksi, en todellakaan. Olen tehnyt niin ihan liian monta kertaa aikaisemmin.

2. Täytän pientä "unelmien kirjaa", johon kirjoitan inspiroivia lausahduksia ja unelmiani, jotka haluaisin toteuttaa. Lueskelen kirjaa säännöllisesti muistuttaakseni itseäni siitä, millainen haluaisin olla ja mitä haluaisin elämässäni saavuttaa.

3. Elän nyt todella jännittävää vaihetta. Olen juuri valmistunut ja oikeastaan kaikki mahdollisuudet ovat avoinna... mihin suuntaan sitä lähtisi? Pelkään, että valitsen nyt väärin ja tuhlaan vuosia tekemällä jotakin, vaikka minun olisi pitänyt keskittyä johonkin aivan toiseen asiaan.

4. Olin viime vuonna joulun ulkomailla ja niin käy tänäkin jouluna. Minulla on siitä vähän huono omatunto, lähinnä isoäitini vuoksi. Mutta ei se yksi päivä vuodesta kai mitään tarkoita? Olemme kuitenkin läheisiä ja näemme usein aina, kun olen kotipaikkakunnallani.

5. Haluaisin joskus kirjoittaa kirjan. Minulla vain ei ole siihen vaadittavaa pitkäjänteisyyttä kirjoitustaidosta puhumattakaan. Ehkä joskus voisin kehittyä sen verran, että kirjan kirjoittaminen voisi oikeasti olla edes lähes realistinen ajatus.

6. Minua vähän kaduttaa valitsemani ala. Miksen valinnut jotain sellaista ammattia, jota voisin harjoittaa muuallakin kuin Suomessa? Miksi?!

7. Uskon, että jos oikeasti haluaa jotakin tarpeeksi lujasti, sen voi myös saavuttaa.
8. Uskon karmaan.

Olipas oikein työn ja tuskan takana tämä! Tämä on kiertänyt aika pontevasti jo ainakin minun lukemani blogit läpi, joten jätän tämän kaikille vapaasti käytettäväksi. Yhden kuitenkin haluaisin haastaa, ja se on Sam! Sinun blogissani tämä ei käsittääkseni ole vielä ollut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti