keskiviikko 12. syyskuuta 2012

First you feel it, then you see it, and then the others see it

Kahden viikon lomailut on suoritettu ja arki koittanut, jälleen uudessa kaupungissa. Tämä on nyt periaatteessa neljäs kaupunki tämän vuoden puolella. Olen täällä työharjoittelussa kaksi kuukautta, sitten taas takaisin länteen päin.
Pitääkö tämä otsikossa oleva sanonta paikkaansa: First you feel it, then you see it, and then the others see it? Jos pitää, niin olen nyt tuossa First you feel it –kohdassa ja siirtymässä hitaasti then you see it –kohtaan. Viime kesästä minulta on pudonnut 7-8 kiloa reissaamisen ja elämäntilanteen muutoksen ansiosta, ei niinkään oman yrityksen, liikunnan tai ruokatottumusten vuoksi.
Enimmillään painoin 99 kiloa, satasen yli se ei kai koskaan pysyvästi mennyt. Mieti nyt, järkyttävä lukema!! Aagh… miksi? Miksi olen tehnyt tämän itselleni?
Nuo kilot lähtivät oikeastaan puolivahingossa. Olen aina ollut sellainen, että tarvitsen laihdutukseen täydellisen olosuhdemuutoksen, ja sellaisen viime syksy tarjosi. Sitä ennen samanlainen tilanne sattui joitain vuosia sitten lähdettyäni jälleen useammaksi kuukaudeksi reissuun. Aina, kun olen palannut kotiin, olen alkanut jälleen syödä ja lihota.
Nyt positiivista on se, että en ole lihonut viime keväästä. Ja nyt tulee käytyä vaa’alla harvemmin asuessani täällä (tästä kämpästä ei vaakaa löydy), joten se ehkä parantaa mielialaa myös. Voin uskotella itselleni kilojen tippuneen, vaikka muutosta ei olisikaan tapahtunut. Kesä ei ole tiputtanut painoani eivätkä sentitkään ole pienentyneet mihinkään suuntaan. Aion ruveta käymään aktiivisesti Cxworxissa, toivottavasti se tuo muutosta mahapläskeihin!

Vko 34
1h polkupyöräilyä
2h kuntosalia
1h Shäbääm
Yhteensä: 4h

1 kommentti:

  1. http://4chanfit.wikia.com/wiki/Harsh's_Worksheet_(WIP)

    VastaaPoista