keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Juupa juu, maanantaina si

No arvaapa vaan. No niin, en tasan ole laihtunut. Ehkä jopa päinvastoin. Tää on niin vaikeeta!

Koulu on ihan karmeeta ja työt, inhoan töitä. En jaksa! Ei kiinnosta! Paskaa. Mua väsyttää, oon kipee, en vaan jaksa.

Koulutehtäviä on niin sairaasti, etten edes jaksa ajatella. Jospa ne oliskin vaan jotain esseitä, vaan ei. En jaksa.

Tää on fiilis tällä hetkellä. Mun täytyis nyt jotenkin oikeesti päästä täältä ojasta. Maailma odottaa ja mä vaan märehdin kotona, enkä jaksa lähtee mihinkään.

Yks mun kaveri just sanoi, että mun kämppä on niin kiva, että tekee mieli aina vaan olla kotona. Niinpä, mun tekee aina mieli olla kotona yksin. Mun on pakko päästä täältä ojasta pois.

Odotan niin, että huhtikuu olis jo ohi. Toisaalta ahdistaa, on niin paljon tehtävää. Ja niin helvetin vähän kiinnostusta. Ei kiinnosta!! Jos vaan jättäis väliin... Mutta kun ei voi. Opinnot hidastuu. Ja ahdistaa niin helvetisti.

Joopa, laihdutuksesta ei tule nyt hevon persettä. Ehkä maanantaina si.

En jaksa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti